Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~aurellious | użytkownik

imię i nazwiskoRola Ka adresgdzie popadnie. zarejestrowany22.01.2008 @12:10:26 ostatnio na stronie16.02.2014 @20:41:10

nie wiem. muszę spytać mamy.

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty1 komentarze434 posty na forum12

komputer / sprzęt
palce i głowa.

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~Tofffk    25.03.2008 @18:04:58
thx
_______
nie jestem śledziem!
~magnusone    21.03.2008 @16:49:39
hehh nic z tych rzeczy...nie o to chodzi kto jest wazniejszy a kto nie...!!!...tylko popatrz o co KAMAN..KOLEZANKO...!!!...sory za zasmiecanie profilu...!!!..3maj sie mocno i powodzenia w fotografii..:D...
~magnusone    21.03.2008 @16:37:38
a no jeszcze jedno..popatrz na swoje fotki jak ty UJMOJESZ to co chcesz pokazac..:D...najpier popatrz na siebie i nabierz doswiadczenia a pozniej poprawiaj innych...:D..pozdrawiam....temat uwazam za zamkniety..!!!...
~magnusone    21.03.2008 @16:32:40
krytyka zawsze wskazana...kolezanko..tylko wiesz zalwaz ze pomieszczenie ciasne...zobacz ze male pole manewru..musialem robic fote z drzwi...!!!..dlatego poskladana z 3...jezeli lubisz tak pouczac a nie wiesz kogo pouczasz to wejdz na moj drugi DA: http://www.liniepapilarne.digart.pl i bedziemy wtedy rozmawiac o fotografii..:D...tu mam profil z tym co robie na scianie a nie jak to fotografuje...!!!..pozdrawiam...
~magnusone    21.03.2008 @16:24:35
to nie jest dzial FOTOGRAFIA..tylko dzial graffiti...i chodzi o to co jest na scianie a nie o to jaka jest technicznie fota...sory OCENA nie adekwatna do wlozonej pracy...
ostatnio edytowane: 2008-03-21 16:25:48
~kapalka    19.03.2008 @19:42:18
ja juz mam dosyc jajek...;P dzis w internacie bylo ich az za duzo;]
~kapalka    19.03.2008 @18:46:18
noo jednak chyba tak...;p aaa no dziekuje...i w sumie smacznego karpia
~Gaugluming    18.03.2008 @20:21:07
http://images.google.pl/images?hl=pl&q=van+gogh+room&lr=&um=1&ie=UTF-8&sa=N&tab=wi
nieodparcie przypomina mi ten obraz, jednak troche mu brakuje w sumie van gogh byl szurniety wiec nie masz sie co martwic
_______
ze?t riddle
~rainb0w    11.03.2008 @18:03:40
dziękuję bardzo i pozdrawiam.
_______
~ Dopóki mogę iść o własnych siłach pójdę tam, gdzie zechcę. ~
~kuba1233    05.03.2008 @17:41:36
thx
~aurellious    27.02.2008 @20:42:14
hahahaa chocbybo fajne bylyalbo te pod prysznicem:P
~kapalka    26.02.2008 @17:57:23
takie mialo byc...;D jaka martwa nature..?o papierosa Ci chodzi?hehehe;>
~kapalka    24.02.2008 @09:03:01
karooooliinkaaaa... Kochanie ;D
-Dargo    22.02.2008 @17:53:37
dziękuję bardzo
Poprzednia strona 1 2 3 4 5
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt